Input:

Kapital

15.4.2024, , Vir: Verlag DashöferČas branja: 55 minut

4.4.11 Kapital

Kristinka Vuković Sonja Kermat Urška Juršev , Boštjan J. Turk

Kapital se kaže v bilanci stanja. Da ravnanje z njim poteka skladno, je potrebno upoštevati pravni red, ki je predstavljen v PRAVNEM VIDIKU članka. Temu sledi DAVČNI VIDIK, poslovni dogodek sprememb na kapitalu pa je prikazan v PRIMERIH KNJIŽENJ.

Novosti vezane na PRAVNI VIDIK izvirajo iz Zakona o spremembah in dopolnitvah Zakona o preprečevanju pranja denarja in financiranja terorizma (ZPPDFT-2A), Uradni listi RS, št. 145/2022 z dne 21.11. 2022, dopolnitve v članek v skladu s spremembo zakona je vnesel Boštjan J. Turk. Najdete jih pod PRAVNI VIDIK in so označene z grafičnim znakom za opozorilo (!).

Kapital je ena izmed najpomembnejših kategorij bilance stanja. Na kapital posredno vplivajo vsi poslovni dogodki. Lastnike običajno najbolj zanima prirast oziroma spreminjanje kapitala. Celotni kapital je ostanek sredstev družbe po odštetju vseh njenih dolgov. Je obveznost družbe, ki pred prenehanjem družbe ne zapade v poplačilo. Celotni kapital je lastniško financiranje družbe in je najpomembnejša kategorija računovodskih izkazov. Znesek, s katerim je celotni kapital izkazan v bilanci stanja, je odvisen od načina vrednotenja sredstev in dolgov.

Kapital so tista sredstva, ki so jih v podjetje vplačali ali na kakšen drugačen način vložili ustanovitelji oziroma kasnejši lastniki. Kapital se plemeniti, če podjetje posluje uspešno in pri poslovanju ustvarja dobiček. Kapital se lahko tudi zmanjšuje zaradi negativnega poslovanja podjetja (izkazovanja izgube) in zaradi izplačil dividend, ki se lahko izplačajo, kadar podjetje posluje uspešno.

Kapital se v primeru prodaje delnic ali deležev praviloma ne spreminja – v takšnem primeru gre zgolj za menjavo lastnika kapitala, podjetje še vedno razpolaga z enakim zneskom kapitala, spremenijo se le lastniki kapitala (delničarji, družbeniki)

Celotni kapital družbe sestavljajo naslednje postavke (postavka A v pasivi bilance stanja):

- vpoklicani kapital,

- kapitalske rezerve,

- rezerve iz dobička,

- čisti dobiček ali čista izguba,

- revalorizacijska rezerva in

- rezerve, nastale zaradi vrednotenja po pošteni vrednosti.

Revalorizacijske rezerve se nanašajo na zvišanje knjigovodske vrednosti zemljišč in zgradb zaradi revaloriziranja.

Rezerve nastale zaradi vrednotenja po pošteni vrednosti, se nanašajo na povečanje oziroma zmanjšanje knjigovodske vrednosti finančnih naložb, aktuarske dobičke ali izgube iz naslova odpravnin ob upokojitvi in zneske dokazanega dobička ali dokazane izgube iz spremembe poštene vrednosti finančnih sredstev izmerjenih po pošteni vrednosti preko kapitala, ki niso del razmerja pri varovanju vrednosti.

Skladno s SRS 8.32 vse druge sestavine celotnega kapitala, ki niso osnovni kapital, pripadajo lastnikom osnovnega kapitala v sorazmerju z njihovimi lastniškimi deleži v osnovnem kapitalu.

Vendar pa ZGD-1 določa, da imajo družbeniki pravico do deleža v bilančnem dobičku, kakor je ta ugotovljen v letni bilanci, če družbena pogodba ne določa drugače. Dobiček se deli sorazmerno z višino poslovnih deležev, imajo pa družbeniki možnost, da delitev dobička uredijo sami v družbeni pogodbi tudi drugače.

PRAVNI VIDIK

V Uradnem listu RS št. 48 z dne 4. 4. 2022 je objavljen nov Zakon o preprečevanju pranja denarja in financiranja terorizma.

Zakon o preprečevanju pranja denarja in financiranja terorizma (ZPPDFT-2) je začel veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu RS, to je 5. 4. 2022.

Ključne novosti so:

- uvedba novih definicij za potrebe prenosa Direktive (EU) 2019/1153 in Direktive (EU) 2019/2177 ter izvajanja Uredbe (EU) 2018/1672;

- uskladitev kategorije zavezancev, ki opravljajo storitve v zvezi z virtualnimi valutami, s priporočili Projektne skupine za finančno ukrepanje (angleško Financial Action Task Force – FATF);

- določba, ki celoviteje ureja izvajanje zakonskih obveznosti zavezancev s pomočjo zunanjih izvajalcev;

- izrecna zahteva za dokumentiranje ravnanja zavezanca v primeru nezmožnosti izvedbe pregleda stranke v skladu z zakonom;

- uvedba novega, nereguliranega pregleda stranke brez osebne navzočnosti v primeru ugotovljenega neznatnega tveganja za pranje denarja ali financiranje terorizma;

- rahljanje zahtev oziroma pogojev v zvezi z videoelektronsko identifikacijo in širjenje možnosti uporabe tega načina ugotavljanja in preverjanja istovetnosti;

- uvedba možnosti, da se pod določenimi pogoji omogočijo drugi varni daljinsko upravljani ali elektronski postopki za identifikacijo;

- jasnejše določbe glede obsega pridobivanja podatkov o dejanskem lastniku v primeru poenostavljenega pregleda stranke;

- črtanje zahteve, da zavezanci izvajajo ukrepe poglobljenega pregleda stranke, če je njen zakoniti zastopnik ali pooblaščenec politično izpostavljena oseba;

- razširitev omejitve gotovinskega poslovanja na izplačila nad zakonsko določenim mejnim pragom ter razširitev izjeme o uporabi določb o omejitvah gotovinskega poslovanja na banke, hranilnice in menjalce;

- uskladitev pogojev za prenos osebnih podatkov v tretje države s Splošno uredbo o varstvu podatkov;

- obveznost imenovanja pooblaščenca skupine in enega ali več namestnikov ter obveznost izpolnjevanja pogojev za pooblaščenca in namestnika pooblaščenca oziroma pogojev za notranjo kontrolo, tudi kadar ima zavezanec manj kot štiri zaposlene pa kljub temu imenuje pooblaščenca in namestnike oziroma izvaja notranjo kontrolo;

- dodajanje pristojnosti urada na področju preprečevanja širjenja orožja za množično uničevanje;

- krajšanje skrajnega roka za predložitev podatkov, informacij in dokumentacije uradu na podlagi zahteva zavezancu za predložitev podatkov o sumljivih transakcijah, osebah, premoženju ali sredstvih;

- ureditev možnosti dostopa Europola do finančnih informacij in finančnih analiz, namena uporabe teh podatkov ter sodelovanja Urada z Europolom v skladu z Direktivo (EU) 2019/1153;

- uskladitev določb glede obsega izvajanja nadzornih nalog organov po tem zakonu in jasnejša razmejitev glede pristojnosti ugotavljanja in sankcioniranja kršitev poslovnih subjektov v zvezi z ugotavljanjem podatkov o dejanskih lastnikih in vpisovanjem teh podatkov v register dejanskih lastnikov med navedenimi nadzornimi organi;

- dopolnitev pristojnosti Urada za potrebe učinkovitega nadzora nad izvajanjem obveznosti poslovnih subjektov v zvezi z ugotavljanjem podatkov o dejanskih lastnikih in vpisovanjem teh podatkov v register dejanskih lastnikov;

- prilagoditev višine glob glede na gospodarsko moč subjekta;

- znižanje spodnje meje razpona glob pri splošnih prekrškovnih določbah, ki veljajo za vse zavezance;

- določitev prekrška zaradi neodzivnosti v zvezi z zahtevami nadzornih organov po predložitvi podatkov, informacij in dokumentacije v zvezi z opravljanjem nadzornih nalog po tem zakonu.

33. člen

33. člen ZPPDFT-2

(ugotavljanje in preverjanje istovetnosti na podlagi sredstva elektronske identifikacije)

(1) Ne glede na določbe 29., 30. in 31. člena tega zakona lahko zavezanec ugotovi in preveri istovetnost fizične osebe tudi na podlagi sredstva elektronske identifikacije ravni zanesljivosti visoka ali na podlagi uporabe drugih načinov elektronske identifikacije za dostop do elektronskih storitev ravni zanesljivosti visoka v skladu s predpisi, ki urejajo elektronske identifikacije in storitve zaupanja.

(2) Ugotavljanje in preverjanje istovetnosti na podlagi prejšnjega odstavka se lahko uporablja za:

- stranko, ki je fizična oseba oziroma njen zakoniti zastopnik, samostojni podjetnik posameznik ali posameznik, ki samostojno opravlja dejavnost,

- pooblaščenca stranke iz prejšnje alineje,

- zakonitega zastopnika in pooblaščenca pravne osebe.

(3) Zavezanec v okviru ugotavljanja in preverjanja istovetnosti stranke na podlagi prejšnjega odstavka dobi zahtevane podatke o stranki iz 2. točke prvega odstavka 150. člena tega zakona iz sredstva elektronske identifikacije iz prvega odstavka tega člena. Podatki, ki jih na ta način ni mogoče pridobiti, se pridobijo iz kopije uradnega osebnega dokumenta, ki jo stranka pošlje zavezancu v papirnati ali digitalni obliki. Če na opisani način ni mogoče pridobiti vseh predpisanih podatkov, se manjkajoči podatki pridobijo neposredno od stranke.

(4) Ne glede na prvi in drugi odstavek tega člena ugotavljanje in preverjanje istovetnosti stranke z uporabo sredstva elektronske identifikacije ni dovoljeno, če obstaja sum, da je bilo sredstvo elektronske identifikacije zlorabljeno, oziroma če zavezanec ugotovi, da so se spremenile okoliščine, ki bistveno vplivajo na veljavnost sredstva elektronske identifikacije, tega pa izdajatelj sredstva elektronske identifikacije še ni preklical.

Osnovni kapital je del celotnega kapitala in je nominalno zapisan v statutu družbe oziroma družbeni pogodbi. Vpišejo oziroma vplačajo ga lastniki. V delniški družbi je osnovni kapital razdeljen na delnice, v družbi z omejeno odgovornostjo ga sestavljajo deleži oziroma vloga. Z osnovnim kapitalom družbe, ki ga računovodsko evidentiramo na kontih skupine 90, je določeno razmerje med družbeniki.

Osnovni kapital je tisti del čiste vrednosti sredstev družbe, ki je vpisan v sodni register in s katerim družba upnikom zagotavlja poplačilo svojih obveznosti. Osnovni kapital varuje upnike in jim posredno zagotavlja, da bo družba poravnala svoje obveznosti do njih. Večji kot je osnovni kapital družbe, večja je verjetnost, da bodo upniki poplačani.

Osnovni kapital je v poslovnih knjigah lahko izkazan točno v takšni velikosti, kot je registriran v sodnem registru.

Pri delniški družbi je osnovni kapital razdeljen na delnice, teh pa je lahko več razredov. Delnice so lahko delnice z nominalnim zneskom ali kosovne delnice. Vsaka kosovna delnica ima enak delež in pripadajoči znesek v osnovnem kapitalu. Če ima delniška družba le delnice enega razreda, veljajo naslednja pravila:

osnovni kapital = število delnic × emisijska vrednost delnice in knjigovodska vrednost delnice = celotni kapital/število delnic

Tržna vrednost delnice je znesek, za katerega je mogoče prodati oziroma kupiti delnico na delujočem trgu.

Emisijska vrednost delnic je pomembna le za določitev razmerja med delničarji. Delnice se pri prvi izdaji ne morejo vplačati v znesku manjšem od emisijskega. Vrednost delnic običajno določa trg (borza). Knjigovodsko vrednost delnic izračunamo tako, da celotni kapital družbe delimo s številom delnic (če gre za delnice enega razreda).

Osnovni kapital je lahko:

- delniški kapital,

- kapital z deleži ali

- kapitalska vloga.

Deli se na vpoklicani osnovni kapital in nevpoklicani osnovni kapital. Nevpoklicani kapital je odbitna postavka od osnovnega kapitala. Osnovni delniški kapital se razčlenjuje na prednostne in navadne delnice.

Osnovni vložek je lahko zagotovljen v denarju ali kot stvarni vložek ali stvarni prevzem. Kot stvarni vložek se lahko zagotovijo premičnine in nepremičnine, pravice in podjetje ali del podjetja.

Ob ustanovitvi družbe z omejeno odgovornostjo mora pred prijavo za vpis v register vsak družbenik zagotoviti vsaj eno četrtino osnovnega vložka, vrednost vseh zagotovljenih vložkov pa mora znašati najmanj 7.500 evrov. Če se za ustanovitev družbe zagotovijo tudi stvarni vložki, morajo družbeniki pred prijavo za vpis v register sestaviti in podpisati poročilo o stvarnih vložkih. Če znaša skupna vrednost, za katero se dajejo stvarni vložki, več kot 100.000 evrov, morajo družbeniki, ki prispevajo stvarne vložke, na svoje stroške zagotoviti, da stvarne vložke oceni revizor; revizorjevo poročilo je sestavni del poročila iz prvega odstavka tega člena.

Značilnosti osnovnega kapitala:

Delniška družba je družba, ki ima osnovni kapital razdeljen na delnice. Pri družbi z omejeno odgovornostjo je osnovni kapital razdeljen na deleže ali pa je kapitalska vloga (pri enoosebni gospodarski družbi).

45. člen ZGD-1 določa, da mora biti na

.

Splošni pogoji uporabe produktov

Politika zasebnosti

  1. Uvodne določbe

Splošni pogoji poslovanja družbe Verlag Dashöfer, založba, d.o.o. opredeljujejo pogoje uporabe produktov založbe Verlag Dashöfer in veljajo za vse vrste uporabnikov: neregistrirane anonimne uporabnike, brezplačno registrirane uporabnike in za naročniške uporabnike.

Splošni pogoji poslovanja so sestavni del vsakega naročila oz. pogodbe na produkte založbe Verlag Dashöfer.

Vse navedene določbe Splošnih pogojev poslovanja so splošni pogoji v smislu 120. člena Obligacijskega zakonika (Ur.l. RS, št. 83-/2001 do 64/2016), ki dopolnjujejo naročilo oz. pogodbo in so zavezujoči kot pogodbena določila.

Družba Verlag Dashöfer, založba, d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe Splošnih pogojev poslovanja. Le-ti bodo v ažurni obliki objavljeni na spletnih straneh založbe Verlag Dashöfer.

  1. Obrazložitev osnovnih pojmov
    • založba– družba Verlag Dashöfer, založba, d.o.o., s sedežem: Dunajska 21, 1000 Ljubljana, vpisana pri Okrožnem sodišču v Ljubljani št. Vl. 1/38173/00, ki ponuja in zagotavlja produkt;
    • naročnik– fizična ali pravna oseba, ki naroči produkt;
    • fizična oseba– oseba, ki pri naročanju ne naroča produkta v sklopu svoje poslovne dejavnosti, zaposlitev ali poklica;
    • pravna oseba– v to kategorijo sodi vsaka družbena tvorba, ki ji je pravni red priznal pravno sposobnost, prav tako tudi osebe, zapisane v poslovnem registru kot samostojni podjetniki ter druge fizične osebe, ki opravljajo dejavnost;
    • produkt –vsak produkt, ki spada v založniški portfelj in ga založba izdaja v tiskani ali on-line obliki, v obliki storitev ali kakšnem drugem mediju. Kot produkt se šteje: tiskani priročnik, on-line portal, on-line priročnik, on-line vestnik, on-line tečaj, vestnik, brošura, e-gradivo, on-line seminar, on-line video, videoseminar ali produkt na USB ključku;
    • anonimni neregistrirani uporabnik– vsak obiskovalec on-line produktov, ki ne opravi brezplačne registracije;
    • brezplačno registrirani uporabnik– brezplačno registriran uporabnik postane vsak anonimen neregistriran uporabnik portalov, ki opravi postopek registracije;
    • naročniški uporabnik– ima dostop do vseh vsebin izbranih on-line produktov, ki so namenjeni samo naročniškim uporabnikom, v okviru naročniške pogodbe;
    • uporabnik– anonimni neregistrirani uporabnik, brezplačno registrirani ali naročniški uporabnik;
    • pogodbeni strani– založba in naročnik;
    • ponudba produkta– s strani založbe pomeni predlog naročila, v naslednjem koraku pa sklenitev prodajne pogodbe z založbo;
    • naročilnica/prijavnica– izraz volje kupca k nakupu izbranega produkta;
    • izvedba naročila– poslano naročilo založbi preko on-line obrazca;
    • prodajna pogodba– za sklenitev prodajne pogodbe se šteje potrditev naročila s strani založbe;
    • nakup na obroke– nakup produkta s postopnim plačilom po vnaprejšnjem pisnem dogovoru z založbo;
    • strošek manipulacije in dostave– zajema stroške poštnine, obdelave naročila ter postopka kreiranja in pošiljanja uporabniških podatkov za on-line dostop do produkta.
  1. Vsebina storitev

Storitve družbe Verlag Dashöfer ponujajo produkte s področja davkov in računovodstva, kadrovanja in kadrovskega managementa, financ, vodenja in poslovanja, izobraževanja in seminarjev, in sicer v tiskani in/ali on line obliki.

Družba Verlag Dashöfer, založba, d.o.o. uporabnike on-line storitev opozarja, da so informacije in podatki na spletnih straneh splošnega informativnega značaja in se kot take ne nanašajo na konkretne okoliščine kakršnekoli fizične ali pravne osebe. V primeru, da uporabnik potrebuje konkretna navodila, mnenje ali nasvet, družba Verlag Dashöfer, založba, d.o.o. omogoča, da se uporabnik posvetuje z ustrezno usposobljenim strokovnjakom.

  1. Pravice in obveznosti založbe

 

 

  1. Pravice in obveznosti naročnika
  1. Posebne določbe k pravicam in dolžnostim naročnika – fizične osebe
  1. Določbe k posameznim produktom
  1. Odgovornost

Vse storitve založbe so na voljo brez kakršnih koli izrecnih ali implicitnih jamstev, zlasti brez implicitnih jamstev o primernosti uporabe za določen namen. Ne jamčimo, da bodo produkti in tudi spletno mesto 100 % časa na voljo za izpolnjevanje potreb naročnika. Prizadevali si bomo, da vam storitve in produkte zagotovimo v najkrajšem možnem času, vendar ne zagotavljamo, da dostop ne bo prekinjen ali da ne bo prišlo do zamud, napak ali opustitev.

V primeru težav v delovanju spletnega mesta ali siceršnjih produktov založbe, si bo slednja po svojih najboljših močeh prizadevala za čim hitrejšo odpravo teh pomanjkljivosti. založba ne odgovarja za morebitno škodo, ki bi naročniku lahko nastala zaradi začasnega nedelovanja ali okrnjenega delovanja spletne strani oz. produktov založbe.

  1. Politika zasebnosti – varstvo osebnih podatkov

Osebni podatek je katerikoli podatek, ki se nanaša na posameznika, ne glede na obliko, v kateri je izražen, kot na primer: ime in priimek, domači naslov, lokacija (telefon lahko oddaja lokacijo), spletni identifikator (IP naslov), elektronski naslov, telefonska številka ipd.

Obdelava osebnih podatkov pomeni kakršnokoli delovanje ali niz delovanj, ki se izvaja v zvezi z osebnimi podatki, ki so avtomatizirano obdelani ali ki so pri ročni obdelavi del zbirke osebnih podatkov ali so namenjeni vključitvi v zbirko osebnih podatkov, zlasti zbiranje, pridobivanje, vpis, urejanje, shranjevanje, prilagajanje ali spreminjanje, priklicanje, vpogled, uporaba, razkritje s prenosom, sporočanje, širjenje ali drugo dajanje na razpolago, razvrstitev ali povezovanje, blokiranje, anonimiziranje, izbris ali uničenje; obdelava je lahko ročna ali avtomatizirana.

Dolžnost varovanja osebnih podatkov v skladu s temi Splošnimi pogoji, z veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov ter Uredbo o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov (Uredba (EU) 2016/679) zavezuje vse zaposlene v založbi, vključno tiste, ki opravljajo delo na drugih pravnih podlagah kot po pogodbi o zaposlitvi, tudi po prenehanju zaposlitve, opravljanja del ali nalog ali izvajanja storitev operaterja in je opredeljena v Politiki upravljanja osebnih podatkov po Uredbi (EU) 2016/679.

Založba zbira in vodi v zbirki osebnih podatkov naslednje vrste osebnih podatkov naročnika:

S soglasjem naročnika (e-obrazec/tiskani obrazec) lahko založba za interne potrebe analiziranja podatkov glede ponudbe storitev zbira tudi druge podatke o naročniku.

Podatki se obdelujejo za namene opisane v naših Splošnih pogojih poslovanja objavljenih na spletnih straneh založbe:

Naročniki lahko svoje naročilo dopolnijo, popravijo ali stornirajo preko e-naslova info@dashofer.si ali to sporočijo na Oddelek kupcev na tel.: 01/4345 590.

On-line storitve družbe Verlag Dashöfer uporabljajo piškotke, ki se naložijo na uporabnikov računalnik v skladu z Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-2).

Posameznik ima pravico do dostopa do podatkov, popravka ali izbrisa osebnih podatkov, pravico do omejitve obdelave, pravico do ugovora obdelavi in pravico do prenosljivosti osebnih podatkov, ki se nanašajo nanj, v skladu z določbami, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Posameznik lahko uveljavlja svoje pravice z zahtevo na elektronski naslov info@dashofer.si, pisno po pošti na sedež upravljalca Verlag Dashöfer, založba, d.o.o., na naslov Dunajska cesta 21, 1000 Ljubljana ali po telefonu na telefonsko številko: 01 4345 590.

V zvezi z obdelavo osebnih podatkov ima posameznik tudi pravico do vložitve pritožbe pri nadzornem organu, če meni, da obdelava osebnih podatkov v zvezi z njim krši določila na področju varstva osebnih podatkov.

Več o politiki zasebnosti si lahko preberete TUKAJ.

  1. Prenehanje naročniškega razmerja

Naročnik ima pravico do prenehanja naročniškega razmerja.

Prenehanje naročniškega razmerja je možno samo v pisni obliki (po pošti ali preko elektronske pošte), minimalno 6 koledarskih tednov pred zaključkom tekočega naročniškega razmerja. Koledarski teden pomeni 7 dni.

V primeru, da naročnik odstopa od naročniškega razmerja ne sporoči v skladu s Splošnimi pogoji poslovanja, se naročniku avtomatsko podaljša naročniško obdobje za enako obdobje kot je bilo sklenjeno zadnje naročniško razmerje.

Vsekakor je možno ob zahtevku naročnika ali uporabnika preprečiti uporabo njihovih podatkov s strani založbe, in sicer:

  1. Tehnična in vsebinska podpora

Založba zagotavlja naročnikom brezplačno tehnično in vsebinsko podporo uporabe storitev in produktov založbe v delovnem času od ponedeljka do petka med 8.00 in 16.00 uro prek pošte, elektronske pošte in telefona.

Naročnik lahko družbi Verlag Dashöfer, založba, d.o.o. v pisni obliki pošlje zahtevo, v kateri na kratko opiše problem oziroma vprašanje in svoje podatke, kamor mu bo družba najkasneje v dveh delovnih dneh posredovala odgovor.

  1. Končne določbe

Naročnik s poslano naročilnico potrjuje, da se je temi Splošnimi pogoji poslovanja seznanil, jih v celoti razumel in se z njimi strinja.

Za odnose, ki jih ti Splošni pogoji poslovanja ne urejajo, se smiselno uporabljajo določbe splošno zavezujočih predpisov.

Založba si pridružuje pravico do sprememb Splošnih pogojev poslovanja. Dolžnost obveščanja naročnika izpolni z objavo spremenjenih splošnih pogojev na ustreznem mestu na spletni strani založbe ter njenih produktov.

Morebitne spore bosta stranki reševali sporazumno, v nasprotnem primeru je pristojno stvarno sodišče, ki velja za sedež izvajalca.

Ljubljana, 15. 6. 2023

.

Spoštovani,

v skladu z zahtevami Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov (GDPR), ki jih moramo upoštevati, vas prosimo, da najdete trenutek in preberete pomembne informacije v zvezi s pravili zaščite osebnih podatkov v Verlag Dashöfer, založba, d.o.o., Dunajska 21, 1000 Ljubljana.

Vsebina naših produktov bo ostala nespremenjena, želimo pa vas seznaniti z novimi pravili v zvezi z varstvom osebnih podatkov.

Ko boste pripravljeni, kliknite gumb »Strinjam se« in preusmerjeni boste nazaj na stran.

Izjava varstva osebnih podatkov po 13. členu Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov (GDPR)

Založba zbira in obdeluje naslednje vrste osebnih podatkov naročnika:

Za kaj se uporabljajo podatki?

Podatki se obdelujejo za namene:

Vsekakor je možno ob vašem zahtevku tudi preprečiti uporabo vaših podatkov s strani našega podjetja, in sicer:

Strinjam se z obdelavo svojih osebnih podatkov s strani podjetja Verlag Dashöfer, založba, d.o.o., na Dunajski c. 21, 1000 Ljubljana, matična št.: 1846639, davčna številka: SI49971999, z namenom posredovanja informacij v zvezi s produkti in dogodki podjetja in tržnih raziskav. Soglasje se lahko kadarkoli prekliče, tako da se pošlje zahtevek na e-poštni naslov info@dashofer.si ali pisno zahtevo na naslov založbe. Osebni podatki se ne prenašajo ali posredujejo v tretjo državo ali mednarodno organizacijo. Za več informacij, prosimo kliknite na »Splošni pogoji poslovanja«.


 Potrebujete pomoč?
Imate težavo z uporabo portala? Pišite nam.
Vaše sporočilo je bilo uspešno poslano.
Input: